felis merhaba, benim oğlum da 2 aylık, boynunun altı özellikle büyük isilikler oldu, bie gün şampuanlı bir gün şampuansız banyo yaptırdık. Boynunun altına müslin koyduk ve coresatin pembe kutulu kremi kullandık.(İlacı 10 günden fazla kullanmamızı istemedi doktorumuz, günde maksimum 2-3 kez sürmeniz gerkiyor) Geçti çok şükür ama bebeğin karaciğeri isilikle svaşıyor bildiğim kadarıyla, yani nekadar ilaç kullansak da ona iyileşmesi ve enzim üretmesi için zaman tanınmalız geçecektir:)