ece_arel benim kızım da 5 aylıkken korona olmuştu birgün sürdü ateşi ertesi gün geçti ama ben hep duş alırdım Ocak ayında olmamıza rağmen sadece zıbınla yatırdım üzerine bişey giydirmemle ateşinin yükselmesi bir oluyodu calpol verdim 4 saat arayla, sık sık emzirdim, bide ben hastaneye de götürdüm ama öncesinde 182 yi arayıp izin alıyosunuz onlar telefonunuza bi kod gönderiyo o kodla hastaneye gidebilirsiniz normal acillrr değil covitin acili bakıyo yani benim gittiğim hastanede öyle yaptılar ama onlarda pek bişey yapamıyo calpol yada dolven veriyolar bide buhar verip eve gönderiyorlar, korkmayın düşecektir rabbim şifa versin