ece_arel benimde kızım 5 aylık korona senin gibi iki gün boyunca ateşini 38,5 un altına düşüremedim en son fitil yapınca rahatladı düştü ateşi fitilin işe yaramadığı yerde calpolden zaten umudu kes ama korkma vücudu hastalıkla savaşıyo şuan bağışıklık kazanacak sen ateşi kontol altında tutmaya çalış yaptıklarına devam etmekten başka bi seçenek yok gibi bende aynılarını yaptım ateşi düşünce bile tekrar çıkmasın diye calpole bi gün daha devam ettim bugün ilk günse yarın daha iyi olacak