ece_arel benim kızım 11 aylık korona. 4 gün ateşiyle uğraştık ve 40 ı gördüm ben. Fitil vermeme rağmen dolven calpol vermeme rağmen ateşi dinmedi. Ayrıca idrar testi yaptık idrarında iltihap ta yüksek çıktı. Ondan ötürü antibiyotik verdi. Antibiyotik kullanınca korona ya da iyi geldi diyebilirim. İçirdiğim günde kendine geldi. İsterseniz bir kan tahlili bir idrar tahlilde yaptırın. Kulaorta kulak iltihabı yada idrar iltihabı da aşırı ateş yapar. Sadce korona diyip göndermesinler sizi. Çocuk doktorunuzla konuşun idrar tahlilide verin derim.