1prens1kedii1 ben de çok zor yaptırdım alerji testini. Her gün acillere gittim, alerji iğnesi yaptılar sadece. O da fazlasıyla uyku yapıyordu. Gittiğim acillerden birinde bir doktor serum taktı. İçine birkaç ilaç karıştırdı. Çok ümitsiz şekilde serum taktırdığım için içindeki ilaçlara bakmadım. Ama o serumdan sonra hafifleyip geçti. Öncesinde göz kapaklarımdan tutun, ayak parmaklarıma kadar kabarmıştı. Hiç sivilcem yokken yüzüm tamamen kaplanmıştı. Gören korkunç olduğumu söylüyordu 😕 keşke o seruma dikkat etseydim diyorum. Doktoru da bulamadım bir daha. Aylar sonra zorla test yaptırdım. Geçen sene özel hastanede 500 liraya yaptırdım. İmkanınız varsa özele gidin derim. Devlete gidince alerji polikliniğine yönlendiriyor. Ordan tekrar randevu alıyorsunuz haftalar sonrasına. Sonra testi verip haftalar sonra sonuç göstermeye gidiyorsunuz 🤦🏻♀️