Mistikestik merhaba geçmiş olsun size de. Ürtiker malesef ki çok sinsi ve sıkıntılı bir hastalık tedavisi yapılmazsa 6 ay 1 sene kadar da sürebiliyor. Kortizon tedavisi şart su aşamada benim geçmiş postlarimda da mevcut ben ölümden döndüm, anafilaksi durumu anjiodem de yaşadım çünkü.
Size önereceğim şey mutlaka iyi bir alerji uzmanı bulup erkenden tedaviye başlamanız, krem jel vs kesinlikle kullanmayın bir şeye yaramadığı gibi daha da azdiriyor. Histamin salgılayan besinleri tüketmeyin Google dan araştırabilirsiniz, Melisa çayı için günde iki bardak. Süpürge tohumu otu alın aktardan nasıl kullanacağınızi İbrahim Saraçoğlunun ürtiker videosunu izleyip dinleyebilirsiniz. Doğru alerji hapları ve kortizonla kısa sürede tedavinizi yapar iyi bir doktor bulursanız.
Ben Eskişehir de prof Dr Emel kurta gittim. Üniversite profesörü, aynı zamanda kendi muayenehanesi var. Çok çok iyi bir doktor