Newmomi kullandım 4 ayrı alerji hapı +kortizon kullandim. Emzirdim ancak benim emzirdigim dönemde oğlum 19 aylıktı gece beslenmesi yoktu, ilaclarin bir kısmını oğlum akşam uykusuna yattıktan sonra içiyordum. Alerji uzmanı bana emzirmede bir sakınca olmadığını, bu kullandığım ilaçları kurdeşen olan bebeklere de verdiklerini, sütten çok az bir miktar geçtiğini söylemişti