Mom042 canım öncelikle sakin ol. Ben iki buçuk sene önce bu yüzden eşimle o kadar kötü olduk ki bir akşam eşim kapıyı çarpıp çıktı senin tedaviye ihtiyacin var dedi. Kızımda birçok belirti vardı inanki. Okumadığım makale kalmadı dinlemedigim çocuk nörolog izlemedigim video kalmadı. Kendi kendime kızıma teşhis koydum. Dalmalari vardı sicramalari vardı göz kayması vardı uykuda değişik hareketler vardı. İkisi profesör olmak üzere üç farklı doktora götürdüm. Üç kere eeg çekildi. En son düşün Mardin den İstanbul’a Burak tatlı var ona götürdük. Doktor onu gördüğü gibi bu çocuğun hiçbir şeyi yok epilepsi olan çocuklar böyle olmaz dedi. Dalma her çocukta oluyor inanki. O zaman herkes söylüyordu ama annelik işte senin gibi sabah akşam ağlıyordum. Kızım su an iki buçuk yaşında maşallah yüz bin kere. Zehir gibi. Yaşında birçok kelime söyledi yürüdü. 5aylik emeklemisti. Şimdi de o kadar akıllı ki maşallah. Korkma bebeğinin hiçbir şeyi yoktur. Zaten dikkatini dagitabiliyorum diyorsun