Sevda6767 doktorumuz oğlumdaki gen mutasyonunun aynisına sahip bir bebek hastası daha oldugunu söyledi 2 bebeğim var boyle dedi...
Gelişimi iyi gidiyo şu an yaşıtlarını yakalamış çok şükür👼
Kan değerlerine bakıcaz ve tekrar eeg çekicez hepsi temiz çıkarsa aşılarına başlayabiliriz dedi...
İlaçsız da devam edebiliriz aslında ama 2 sene tedavi görsün ki ileriye yönelik sorun çıkmasın tekrar dedi
Yani harika haberler aldık biz darısı sizlerin de başına🙏
Teşekkür ederiz sordugunuz için👼