Habibe08 canım bizde de bebeğim iki aylıktan itibarennkısa nöbetler geçiriyordu genelde bir zemine koyarken oluyordu gözleri yukarı doğru kayıyor kendi kasılıyor ama hemen düzeliyordu saniyelik nöbetlerdi bir gün kısa kısa başlayıp tam yarım saate yakın bi nöbet geçirdi kendinden geçti hiç bir tepki vermedi sanki bilinci gitti çocuğun acile gidik ölüp ölüp dirilerek tabi kucağımda kızım o acil kapısından ağlayarak girip Nası medet umduğumu unutamam tabi acilde hiç bir şey yapmadılar kendiliğinden açıldı çocuk doktoru soğuk havaleye yani epilepsiye benzetti hemen ertesi gün iyi bi çocuk nöroloğundan randevu aldık eegsinde nörolojik muayenelerinde hiç bir sorun çıkmadı zaten gelişim olarak sıkıntısı yok hatta önde giden bi bebek eegler temiz çıkınca doktor size epilepsi hastası da diyemem değil de diyemem daha çok küçük ve başlangıç olduğu için herhangi bi belirtisi olmamış olabilir anlattığınız nöbet epilepsi nöbetine benziyor ama video görmeden kesin tanı koymadan ilaç da başlayamam dedi ve video istedi ondan sonra olmadı ama hala benim içim içimi yiyor çünkü o nöbet ciddi bir nöbetti ve boşu boşuna olucak bir şey değildi çok zor bir durum gerçekten