Habibe08 canım yukarıda yazan arkadaş bu konularda daha bilgili. Bölümünü okumuş. Ama benim kızımdan bi dönem şüphe ettiğim için baya arastirmistim ve farklı çocuk nörologlarina da götürdüm hatta. Bebeğin nöbet geçirmesi demek epilepsi hastası olduğunun belirtisi. Ateşli havale epilepsiden sayılmıyor sanırım o bi kereligine olduğu için ama birden fazla nöbet gecirildiginde ilaç tedavisi başlatıyor doktorlar. Çok farklı nöbet türleri var. Senin anlattığın da nöbete benziyor ama doktor teşhis koyar epilepsi olup olmadığını. Genelde video kaydı isterler. İnşallah bir daha olmaz ama olursa mutlaka videoya al