Htcsmtklc biz Şubat ayında gittik şu an aynı mı bilmiyorum tabii
Muayene 1200 idi eeg 600. Dışardan çekilen eeg yi kabul etmiyor maalesef. Genel olarak sistemlerini beğendik. Öncesinde iki kişiye süreci baştan anlatıyorsun. Onlar rapor hazırlıyor. Sonra bi gelişim uzmani goruyo gelisimine bakıp o da rapor hazırlıyo. Burak bey oncesinde bunlari okuyo bilgi sahibi oluyo sonra onun yanına geçip tekrar anlatıyorsun muayene ediyo. Sonra fikrini söylüyor ama eeg çekilip yine görüşelim diyo. Eeg çekiliyor yine gidiyorsun yanına ve teşhis koyuyo. Şöyle ki istediğimiz şeyleri duyduğumuz için memnun ayrıldık. Korkularimizin hepsine normal dedi. Ama bebeklerde dalmanin sıçramanin normal olmadığını herkes söylüyor internette tabii. Uzun oldu kusura bakmayın ama merak ettiğiniz başka şey varsa sorabilirsiniz