Perşembe günü çektirdim dikişsiz bende emziriyorum ve benim oğlum asla mama almaz 5ay 20 günlük . İyiki çektirdim hemen oldu bitti antibiyotik kullanıyorum sıkıntı olmuyor birde parol ama seninki cerrahi müdahale olabilir dikiş atarlarsa o biraz sıkıntılı diye biliyorum ama fazla bekletme öbürlerinide çürütür şimdiden geçmiş olsun . Rabbim yardımcın olsun .