Angel00 doktor çok zor bir diş olduğunu en başından söylemişti herhlde bunu kast etti 20 lik diş sinir damarlarına çok yakın ve kök diş çekildiği zamanda çenede boşluk oluyor ve çekilen kısımda mesela benmki daha kapanmamış yarısı kapanmış boşluum yarısı var ve ağız içim hep şişti ondandır büyük ihtimal