smaktroll Kızlar emziriyorum ve benim 20 dişim çok çürümüş hatta sadece kökü kalmış doğumdan sonra bunu fark ettim diş doktoruna gösterdim çene cerahhisine yönlendirdi sorum şu ki emzirirken diş çekmekte bir sorun olur mu siz çektirdiniz mi
Deletedmom_22 smaktroll hiçbir sorun olmaz cnm çekilir de de dolgu da yapılır ikisi de yapılıyor emzirirken
_ipekk18 smaktroll çektirdim 20lik dişimi 2 aylıkken çektirdim antibiyotik kullandim bide Geçen hafta azı dişim çekildi 6.5 aylığız emziriyorum
Angel00 smaktroll çene cerrahisinden randevu almaya çalışıyorum emziriyorum üstelik azı dişim çürük kök kalmış sadece 🥹 banada dediler çene cerrahisi diye
smaktroll Deletedmom_22 hani ilaç konusunda sıkımtı etmiştim ben antbyorik kulanılmıyor diye biliyorum ya
smaktroll _ipekk18 20 diş çok agrıdımı ya çok korkuyorum birde cerrahi işlem gerçekleşecek başıma ne gelecek bilmiyorum ☹️
_ipekk18 smaktroll Allah yardımcın olsun canım ama biran önce kurtulmak daha iyi daha bekledikçe iş daha zor olur
Angel00 smaktroll diş başka nasıl çıkacak düşünüyorum düşünüyorum duruyorum vallahi kök olunca dikiş falan da atarlar damağımıza sanırım bilmiyorum ya korkuyorum vallahi bilen biri çıkar umarım
smaktroll Angel00 ah bende ondan korluyorum iki küçük evladım var onları ihmal etmek hiç istemem nasıl olacak bilmiyorum
smaktroll _ipekk18 allah rAzı olsun canım aynen ihmal ettikçe daha çok çürüyecek ve damagı yarmaya kadar gder
Angel00 smaktroll çektirdin mi canım dişini ne yaptın ? Özel deki doktorlar ceker mi acaba onlar cerrah olarak geçiyor mu özele gideceğim sonunda valla
Ndrg-12 smaktroll alt üst 20 lik dişimi çektirdim bir ay oldu. Hiç bir sorun olmaz emzirirken çektirebilirsiniz.