@begonvilkokusu 11 güzel cihazdır ama artık çıkalı 3. Yılını tamamlamak üzere. Her zaman son çıkan modeli almak mantıklıdır. 13-13 pro arasında işlemci, boyut ya da ekran farkı yok sadece ekstra kamerasından dolayı kamera özellikleri bi tık fazla, ben film çekmicem diyosan o kadar da farketmez. 13 pro ile pro max arasında ise tek fark boyut, onun dışında aynı birebir. Ben 1 buçuk yıl 11, son 1 yıldır da 12 mini kullanıyorum, küçük telefon sevdiğim için değiştirdim. 11 lcd ekran kullanır, 12 ve sonrası oled. Yani ekran parlaklığında, renk canlılığında, görüntü kalitesinde ciddi fark var. Ayrıca yine 12 ve sonraki modellerde ceramic shield ekran kullandılar yani çok daha dayanıklı.
Bu işler bütçe meselesi, bütçe yeterliyse 13 serisi değilse 12. Ama bence 11 artık alınmaz.