11 kullanıyorum bir tek bellek sorunu yaşadım 64gb olduğu için. . onun dışında pilinden de kamerasından da genel olarak kullanımından da çok memnunum. . bence alacağınız telefon ne olursa olsun en az 128gb olmalı aksi taktirde ekstra saklama alanı almak zorunlu hale geliyor. .🤷🏻♀️