begonvilkokusu Suan elimde ki 8 plus kızlar değiştiricem ama sizce kaç almalıyım hangisini kullanıyosunuz? (Iphone harici öneri istemiyorum teşekkürler 😁)
Deletedmom0099 begonvilkokusu 11 kullanıyorum memnunum ama pil sağlığı çok çabuk düşüyor bütçeniz varsa 12 alabilirsiniz
NariNariKiminYari begonvilkokusu 13 pro max kullanıyorum çook memnunum kamerası falan çok güzel fakat bence biraz büyük ele avuca sığmıyor
Yamanikomm begonvilkokusu bende daha demin baktim 13 alicam rengine karar veremedim yarina kaldi sanirim onada karar verdim beyaz🤣 tabi gonul pro max ister ama cok pahhali
begonvilkokusu pirenakovalayanhamsi 13 pro cok pahalı uçuuk 🥴 12 neden değil canım teknik özelliklerden cok anlamam da
pirenakovalayanhamsi begonvilkokusu yani 11 kullanıyorum çok memnunum o yüzden onu önerdim. 13 proyu da çok arastirmistim ama çok pahalı diye 11 aldık. 12 hakkında bilgim yok o yüzden onu önermedim 🥰
Aloneeee begonvilkokusu 2 senedir ıphone 11 kullanıyorum ama ben pil sorunu yaşamadım şarjım hala 2 gün gider. Sürekli oyun oynarsam fln akşam yatarken bitiyor takıyorum ama hangi telefonun şimdi günlerce şarjı gidiyor ki sonuçta telefon sürekli çalışır durumda
begonvilkokusu Bety ah bende valla durumum olsa 13 pro max de gözüm ama alamam 🥴 kamerasından memnunmusun ben cok fotoğraf cekiyorum