İlk bebeğim 3-11 ay arası sadece uykuda emdi.
İkinci bebeğim 2. Ayında reddetti şuan 8.5 aylık hala reddediyor uykuda bile zor emiyor hatta ikicisi. Kilo alımı durma noktasına geldiği oldu ama şimdi ek gıda ile daha rahatım inşallah döner biran önce.
Benim bebeklerim de mama ve biberon almamıştı gerçekten yıpratıcı ama geçiyor yaşarken zaman yavaş akıyor gibi geliyor ama gerçekten çok hızlı geçiyor ilk bebeğim 5 yaşına girdi bile