AselBebekveAnnesi hiç endişe etmeyin. Bende aynı şeyleri yaşadım. Bebeğiniz artık baya bümüş bir şekilde bu aya gelmiş. Bende 4.5 aylıkken bıraktı bebeğin emmeyi. Ben ısrar edince kilo alımı durdu hiç gelişmedi çocuk. Doktor da bana ek gıdaya geçmem gerektiğini söyledi. Benim bebeğim de biberon almadı kenlikle. Formül süt bile veremedim. Önce kaşık mama ardından da ek gıdaya geçtik Şam’a aşama . Şimdi 9 alık. Çok şükür iyi gidiyoruz. Emzirmeye çalışmanı anlıyorum Ama bebek almanyınca almıyor. Elinizden geldiğini yaptığınıza eminim. Doktor kontrolünde ek gıdaya geçin siz de rahat edin bebeşite. Geceleri uyurken bir süre daha emzirmeye çalışmaya devam edin. Geceleri uyurken daha kolay oluyor. Gündüz ek gida veya kaşık mama verirsiniz. Umarım yardımcı olmuşumdur.