Deletedmom_32 tatlım ben de sezaryenden sonra olmustum böyle. Duphalac şurubu kabizliktan sonra 1 hafta falan kullandım, emziriyordum, kadın doğum doktorum vermişti. Demek ki emzirirken içmekte bir sıkıntı yok diyebiliriz. O yüzden duphalac surup öneririm. Bir de zeytinyağı. Hem iç zeytinyağını hem de popona içeriye de girecek şekilde sür kulak pamuğuyla. Yumuşatır iyi gelir. Çok geçmeden yapmaya bak çünkü iyice sertleşirse hiçbir şey fayda etmiyor. Bende fayda etmemişti de hastanelik olmustum, lavman yapmışlardı 🤦🏼♀️ Gıcık bir işlem ama kesin çözüm, aklında bulunsun.