ruyababy yırtılmalarda en ufak bir katı gelişinin ne kadar can yaktığını sanırım bilmiyorsunuz. Birde içerde biriken dışkıyı bir kaşık çok zor çözüyor. Önce bağırsak tamamen boşalırsa ve ertesi günde WC ye çıkmazsa (ki tamamen boşalım sağlanırsa çıkmayacak) o zaman makatta iyileşme sağlanabiliyor. Diğer türlü her dışkı gelişinde orası tekrar tekrar açılıyor.