Dondurmalikahve Megami27 Aksini idea ediyorum. 😁 Sadece doğar doğmaz gazlıydı ama 1 ayında rahatladı hatta 40 ından sonra çok az gazlandı 3 aylıkken tamamen kurtulduk Onun dışında ne kolik ne alerjik bebekti. Ama ben çok kustum hamilelik boyunca
gizzzy35 Megami27 Hiç mide bulantısı yaşamadım. Hatta hamile gibi bile değildim. Ama bebeğim kolikti şükür geçti 3 aylık olunca. Ama alakası yok bence ☺️
melekdag Megami27 benimde şöyle bir tezim var ; hamileliği iyi geçenin bebeği zor bir bebek oluyor . Hamileliği zor geçenin bebeği daha sakin oluyor .
Eliz13 Megami27 çok yoğun bulantı yaşadım 14 hafta ağlıyordum artık ama cok şükür bebeğim çok sakin gaz veya kolik sorunumuz yok
Klnccc Pineapple20 ilk 4 ay berbat geçti su bile içemeyip serumlarla yaşıyordum.Bebeğim kolik değildi gaz sıkıntısı da çekmedik aksini iddia ediyorum bende😄
RainOverMe Megami27 yengemın yoktu ama 5 ay cektırdı bıze üçkagıtcı yegenım, sonra pamuk oldu🥰 bnm 9 ay vardı bulantı mıde agrısı kızım koliktı 2 yasına geldı halen devam. Huy sanırım ya😅🤣🤪
cekoslavakporseleni Megami27 ne bulantı ne koku hassasiyeti ne bişey, sanki hamile değildim mis gibi 😂😂 oğlum doğdu o da misss yedir içir koy kenara uyusun😂 3 ay ful uyudu oğlan 😂
minnosum25 Megami27 valla doğru söze ne denir bnimde öyleydi bebeğim kolik oldu cok şükür geçti gitti o günler
Cansuumom Megami27 4 ay bulantidan yataktan kalkamadim ama bebegim kolik degildi rahat bir bebekti. Gazini kakasini kendisi yapabiliyordu rahatça.
BebekE Megami27 doğurana kadar midem bulandı kustum. İlaç kullandım doğuma gideceğim gün bile. Kafamı kaldıramadım. Bebeğim şeker gibi🧿🧿
CigdeminMevasi Megami27 ayyy benmde 26. Haftama kadar kusmam oldu kızımda kolikti tam 6 ay çektik🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Yaduuu Megami27 iki hamileliğimde bol bulantili ve olabildiğince zordu. Kolik değildi kızlarım. Tam tersi prenses gibi hamilelik geçiren yan komşumun kızı kolikti.
beasmir Megami27 3 gebeliğimde de ilk 3 ay kusma ile geçti 2 kızımda da gaz sorunu yoktu oğlum çok gazlıydı
Tamquc Megami27 valla ablamın hicc bulantisi olmadı ama çocukları felaket gazliydi 🙃 Benimde 9 ayy bulantım oldu oğlum ilk 3ay çok gazliydi :)
Duriskonunannesiii Megami27 14. Haftaya kadar bulantili geçti sonra haflfkedi hazımsızlık başladı elimde sodayla geziyordum derken son haftalarda yine başlamıştı bulantı evet bebeğim de kolikti
SetenayCo Megami27 Gebeliğimin tamamına yakını bulantıyla geçti ilk 5 ayda 14 kilo verdim. Bebeğim kolik olmadı😊
Cansu4401 Megami27 valla canım belki 9 ay boyunca yok denecek kadar bulantım oldu bebeğim koligin koligydi yani ay kabus gibi günler geçirdim 😬😬😬😬