Megami27 Kızlar benim böyle bir tespitim var sizden de evet diyenleri bir göreyim . Kendi çocuğumda da etrafımda eş dost arkadaşlarımda da kimin hamileliği zor bulantılı kusmalı geçse bebeği çok gazlı oluyordu. Lütfen birisi aksini iddia etsin 😅😅
Pineapple20 Megami27 ilk üç ay kusmalı hatta 3 kg vererek geçti son aylar aşırı mide yanması ama kolik değildi oğlum çok şükür. Çok gazlıydı ilk üç ay çok zor geçti gaz açısından bi de laktoz intoleransı vardı
Klnccc Pineapple20 ilk 4 ay berbat geçti su bile içemeyip serumlarla yaşıyordum.Bebeğim kolik değildi gaz sıkıntısı da çekmedik aksini iddia ediyorum bende😄
thecamellia Megami27 benimde hamilelikte 5. aya kadar bulantım kusmam vardı aşırı kötüydü bebeğimde ilk üç ay gazlıydı ama alakası varmı bunla bilmiyorum ilk defa duydum 😂
Sdilarapelit123 Megami27 benim hamileliğimde hiç bulantım olmadı. Rahat bir hamilelik geçirdim. Ama bebeğim oldukça gazlı bir bebekti. 😅
Wonderful_mom Megami27 Alakasi yok ilk cocugumda kusmakdltan hastanelerde yattim bebegimin gazi bile yoktu.. 2.bebegimde bir kere bile kusmadim.. bebegim kolik
birtatlianneee Megami27 hamileliğimde hiç bulantım olmadı ama bebeğim kolikti 7 ay çektirdi canı sağolsun :)
Fasulye12 Megami27 ilk 3 ayımda 6 kilo verdim kusmaktan ama çok şükür bebeğim kolik değildi. Her bebek gibi gaz sancısı çekerdi , nurse harveys gaz damlası kullandım .
Nazlchngr-61 Megami27 Aksiini iddia ediyorum😂 max 2 kere sabahları erken acıktığım için çıkarmışımdır. Çok rahat bir hamileliğim oldu ama bebeğim aşırı gazlı huysuz ve kolik bir bebekti
Olric11 Megami27 ben 9 ay boyunca kustum hemde öyle böyle değil -14 kilo verdim Zor bir gebelikti Allahım düşmanıma vermesin. Sonuç oğlumun 15 günlükken kolik olduğunu öğrendim ve 12. Ayımıza kadar dibine kadar yaşadık 3. Aydan sonra geçer diyenlere selam olsun
Gzm15092021 Megami27 ben aksini iddia ediyorum öyle bulantılı öyle ağrılı geçti ki gebeliğim ama kızım da sıfır gaz emzirip daha omzuma koyarken çıkarıverirdi gazını hele iki ay sonra falan kendi kendine çıkarmaya başladı😂
Denniscab Megami27 16. haftaya kadar korkunç bi hamilelik sonrası fena değil gibiydi sonlad yine çok zorladı zaten aşırı mide yanması geçirdim ağlardım artık ama bebeğiö bir gün bile gaz sıkıntı çekmedi koliklik filan Allah’a şükür hiç olmadı.
nilufer19 Megami27 kusmam bulantım oldu baya ama bebeğim kolik değildi hatta sıfır gaz 🌝 hiçbir zaman gaz damlası rezene çayı falan kullanmadım aksini iddia ediyorum
Uzunkipriikk Megami27 benimde ilk 3 ay aşırı bulantılı geçti bebeğimde gazlı ve kaka problemi olan bi çocuktu çok şükür 4. Aydan sonra hepsi geçti geçiyor yani yeter ki onlar iyi olsun