Megami27 ilk oğlumda aşırı bulantım vardı.aylarca sürdü. Sadece karpuz ve peynir yiyebiliyordum tabi bir de kraker. Ve oğlum neredeyse sıfır gaz, çok sakin, akıllı, uyku düzeni muhteşem bir çocuktu. İkinci oğlumda neredeyse yok denecek kadar azdı bulantılarım ama kolikti. Uyku uyumuyorduk desem yeridir. Ahahahsh belki istisnadır. Ama yine de hamilelikte yaşanan olumsuzlukların bebeklere yansıdığı bir gerçek