Cihangirberna ceybug Bi A grubu Bi de B gurubu varmış bize iki grubuda olun dedi menenjit aşısını herkesin doktoru farklı planlıyor
Angelss12 Momonlyn en azından birinciy yaptırmışsınx biz de Ağustos sonu yaptırcax ilk dozu o zamana kadar 1000 lira olmazsa iyi 😂
BaharMete61 Momonlyn biz de hepsini yaptırdık son doz kaldı ama ben çok pişman oldum gerekli olsa devlet neden karşılamasın 2.çocukta yaptırmayı düşünmüyorum
Henakiz BaharMete61 devlet gerekli olmadığı için değil maliyetli olduğu için karşılamıyor. Burada aşı olmadığı için hastanelerde kıvranan bebekleri okuyoruz maalesef.
Herkescokitici06 Momonlyn biz yapmadık bebeğim bir 10 güne bir yaşına girecek. Zorunlu mu ? Ya da ne için yani hiç araştırmadım açıkçası
Momonlyn Herkescokitici06 Siz geç kalmışsınız ilk 6 içinde olması gereken bir ilaç bu 3. Ve 5. Ayda yapılıyor, zehirli rota virüsü araştırın isterseniz
Momonlyn Kemalin_annesi Menenjiti doktorumuzla konuştum 1 yaşında 1 doz yaptırman yeterli dedi kendi bile çocuklarına öyle yapmış
MelikeAkd 1 ay önce rotarix 600, bexsero menenjit aşısı 700 küsür TL idi. 1.300 TL vermiştik, bir ay sonra 2. Dozlarını vurduracaz en az 2000 TL öderim gibi duruyor
Ayaz_Kuzum Momonlyn Norvecte yasiyorum, bizde ilk dozu yaptik ama burda ucretsiz. Turkiyede butun cocuk asilari ucretli mi oluyo?🥺 durumu olmayanlar napsin🥺Rabbim herkesin yar ve yardimcisi olsun inshaAllah🤲🏻♥️
Sevaa02 Ayaz_Kuzum tüm aşılar değil rota ve menenjit ücretli ama onların ücreti de diğerlerine bedel zaten.
Dilber06 Momonlyn Çok pahalanmış ya bn şuan menenjit aşısı yaptıracağım 900 TL olmuş 3 doz gerçekten pahalı
Momonlyn Dilber06 Bana doktorumuz 1 yaşında 1 doz yeterli olur menenjit için dedi kendi çocuklarına da öyle yapmış
simaybrcu gizzzy35 evet bizim de bagırsak sorunumuz var alerjik bebek buna rağmen yaptıracaktım aldım hatta ama her doktor çok riskli kesinlikle yaptırmamam gerektiğini söyledi. Alerjinin çok ilerlemesi bagırsak düğünlenmesi gibi yaptıramadım korkudan. Aşı kaldı elimde öyle dolapta
Sevaa02 Momonlyn bende bugün yaptırdım 640 TL’ye 😑😑ilk dozu 505 TL idi😑 menenjitler ne oldu Allah bilir