Afferim türkiye böyle devam et. Almanyada dogma büyümeyim yazik vallahi. 18 yasina kadar normal sagliktan tut dis sagligina kadar, receteler ilaclar muayneler asilar saglik kontrolleri hepsini saglik sigortamiz ödüyor. Ben 31 yasindayim özel birsey istemedigim sürece muayne, film cektirmek, dolgu dis cekimi, yada normal saglik kontrolü hepsini karsiliyor. Cocuk bunlar ya bebek. Bunlara birsey olmamasi icin var saglik sigortasi. Asi ilac aylik muayne bunlar parasiz olmali. Sonrada niye avrupays giremiyor. Insallah girmez sen böyle geriyd gidersin anca türkiye olarak. Elhamdülliah müslümanim türküm isterseniz lincleyin vatan hayini diyin ama yaziktir günahtir. Türkiyedekilerde insan insan gibi bakilip yasamaya hakki var