Aşılarım hiçbiri yerli değil, hepsi dolar/Euro üzerinden geliyor. Onlar arttıkça artıyor tabii.
Allah yardımcımız olsun. Evlatlarımız için alacağız, mecbur.
Aşılar yıllarca korumuyor yazılmış ama aşılar, antikor olarak vücutta hatırlandığı için hastalığı daha hafif atlatmamızı sağlıyor. Aşı olan da hasta oldu, hastaneye yattı diyorsanız, aşı olmasa neler olabileceğini bir düşünün derim. Bu kadar faydası olmasa, yıllardır yapılmaz. Çiçek gibi hastalıklar aşı sayesinde bitti. Bir de böyle bakın canım anneler ☺️