Hbk1122 Momonlyn 1 ay önce 495 TL idi bende geçen hafta 750 TL ye doğduğu özel hastane de yaptırdım acaba eczaneye getirtmek daha mı uygun olur dedim ama eczanede de ayni fiyat demek.. Hastanedeki aylık kontrol muayenesi yok kalca ultrasonu derken 1000 TL bıraktım geldim hastaneye.. doktoru onermedi rota aşısını geçen bı bebek oldu ishale yakalandı dedi bende yaptırdım astarı yuzunden pahalıya gelmesin diye en azından hafif geçirir Allah korusun tabiki de.. valla Allah yar ve yardimcimiZ olsun
AnnaKarenina_ SeverusSnape saat tam 4 de mhrsde randevu ararsanız alabilirsiniz ben bulunmayanları o şekilde alıyorum yeni randevular açılıyor
SeverusSnape AnnaKarenina_ birkac kez bu saatte bakmaya calistim ama hep 1-2 dakika gec baktim sanirim ve yetisemedim. Bir kez talebe karsilik randevu acigi oldu ve bildirim geldi, 3 dakika icinde olusturulmasi gerekiyordu. Benden once biri davranmis olmali ki onu da alamadim. Sabaha karsi tekrar deneyeyim, cok tesekkurler.🙏
prenses_we_prens_annesii Momonlyn aynen geçen hafta olmuş bizde şoka girdik ama yaptım napalım yüzde %50 zam tam
Ball-kizimm tugbactlkya bestiron 900lira nimenrix 700 küsür lira olmuş. biri men a biri men b ikisinide yaptırsanız daha iyi olur. Genel olrak 3 doz 3,5. Ayda yaptırdım bir de 15. Ayda var bizim
Gzmarcn Ball-kizimm 15.ayda yaptıracağımız zaman Allah bilir ne kadar olacak 😒 Allah yardımcımız olsun 😔
Dove Ball-kizimm biz ozel ask yaptiramadik hic. Bu asilar Bir bucuk yasinfan sonra yapiliyor mu yoksa gec mi kaldik bilginiz var mi mesela menenjit rota ya da baska onemli bir asi
Asil22 2 ay önce 450 şimdi 750😞yurt dışında bu aşılar olması gereken mecburi aşı altında yapılıyor, biz burda kendimiz yaptırıyoruz. Alamayan ne yapcak😞😞
momybaby Momonlyn ozel asilardan sadece bunu yaptırdım. hatta bi bucuk yas devlet asisini yaptrmadm. ama rota onemli cidden. allah herkese alma imkani versin. cok uzucu
cigdemkrkmz momybaby bizde ilk dozu ağızdan olduk ikinci doz var sırada. Rota ateşi mi engelliyordu ne faydası vardı
Pelininannesii Momonlyn rotateq aldık 1 hafta önce 350 TL ye ankaradayız. Nasıl ve ne ara o kadar artmış
Mrve06 Pelininannesii bende ankaradayim temmuzun 1 de yaptırdık 570 lira idi siz nasıl o kadar uyguna yaptirdinz
AngelMotherr Momonlyn imkanı olmayanlar vurdurmuyor zaten . Allah b. Versin ne diyeyim yok bilmem ne bilmem ne demeyin ekrandan çakarım size. Bizimde menenjit var keşke başta 2 kutu alsaydım dedim 2 katı olmuş 1 kutu ya Allah kahretsin 2. Çocuk yapmak için binlerce kez düşünmek lazım
gizzzy35 Momonlyn Ben yaptırmadım. Bebeğimde kasık fıtığı var bağırsak sorunu olduğu için önermedi doktor. Bağırsak düğümlenmesi riski var bu aşının dedi. Ki evet var. Yaptıracaktım aslında ama baktım çevrede yaptıran arkadaşlarım da ağır geçirdi. Hastane de yattılar hep aşıları tamdı. Kreş zamanı vs oldu hep rota çocukları. Ben yıllarca koruduğuna da inanmıyorum. Diğer özel aşıları yaptıracağım artık.
Kbrbisi28 gizzzy35 korumaz tabi yaa ölümsüzlük iksiri gibi tovbe tovbe nereye koruycak heryerde mikrop dolasiyo zaten cevre temiz degil ki yillarca korusun 🤭
simaybrcu gizzzy35 evet bizim de bagırsak sorunumuz var alerjik bebek buna rağmen yaptıracaktım aldım hatta ama her doktor çok riskli kesinlikle yaptırmamam gerektiğini söyledi. Alerjinin çok ilerlemesi bagırsak düğünlenmesi gibi yaptıramadım korkudan. Aşı kaldı elimde öyle dolapta
Deletedmom737383 gizzzy35 Bizim hiçbir sıkıntımız yok ikizlerime rota aşısı yaptırmicam ücretinden falan da değil gerek yok. Menenjit yaptırcam sadece
Phoebe_buffay gizzzy35 benim bebegimde de kasik fitigi vardi 2 aylikken amiyat oldu gecmis olsun size de ameliyat oldu mu kac aylik bebeginiz
Kbrbisi28 Feyzmomm evet cidden dogru soyluyorsunuz normalde bu tarz asilar eskiden hastanelerde saglik ocaklarinda yapiliyormusmus annemlerde dediler hatta menenjit asisi duruma gore yaptiracaktik oda su an 800 900 u buldu tek dozuyazik gercekten cok yazik yaa
Eylulllllll Momonlyn dün biz de menenjit olduk 718 ₺ idi . Maalesef hayat her yerden vuruyor imkanı olmayana … çok çok acı bir haldeyiz . Ülke ekonomisinin dayan(ama)dığı temeli anlamak mümkün degil .
Serdemm304 Bir hafta önce 560 a yaptırdım ilk dozu, bu resmen soygun nerde sosyal devlet, sadece maddi durumu olan yaşıyor, ne zaman bitecek çilemiz
Merve_bolat Momonlyn Allah donumuzu hayır etsin her şey uçmuş surumu olmayan aileleri ki se düşünmez ki keşke bu aşılarıda devlet karşılasa