Momonlyn grevle de alakasi yok inanin, genel olarak randevu bulunmuyor. Aylardir cildiye randevusu kovaliyorum. Sakasiz gece gunduz talep olusturuyorum, asla aciklik yok.
Onlar napsin, kapasitesinden fazla hasta bakiyorlar.
5 dakikada bir yeni hasta randevusu oluyor inanilir gibi degil.🤦🏻♀️