Mrcannesi Evet onu da okudum. Genellikle inatçı be çok yükselen ateşlerde böyle bir durum söz konusuymuş. Oğlumun bağışıklığı için zaten çabalıyorum onun perşembeyi de sayarsak 5. günü. Çok şükür ateşi 1.5 gün sürdü ve 38 oldu 2 kez onun dışında 37lerdeydi. Calpol-iburamin zero ce antibiyotik kullandım ki hala iburamin ve antibiyotiği kullanıyorum boğazından dolayı. Vitamin veriyorum, yoğurt, bol su, kemik sulu çorba ve yemekler yediriyorum. Çerezini de ihmal etmiyorum.
Ben kendim için sordum çünkü sabah halsizlik ve baş ağrısı ile tam oyun çağı çocuğumla ilgilenemez haldeydim neyse şimdi parol ile geçti başım şükür. Size de geçmiş olsun umarım atlatırsınız ateşi.