Ben de bebişli ve covidli bir ana olarak şunları yaptım ve 3 günde iyileştim (3 doz aşılıyım)
:
-1 çk bal-1 çk rendelenmş taze zencefil-1 yk limon karıştır iç, günde üç kere
-Taze sıkılmış portakal suyu ve iki gün kemik suyuna çorba.
-Çocuk doktoru emzirdiğim için grip ilaçları kullanamayacağımı söyledi ama zincoford diye bir şurup verdi sabah akşam günde bi tatlı kaşığı içiyorum.Çinko çok önemli covidde.3 gün kullandım.
-Kas ağrısı için parol veya minoset
-Günde 1 redoxon
-Mutlaka maskeli olun, emzirirken veya bebişi beslerken, kucağınızdayken çift maske takın, ellerinizi sık sık yıkayın. İkiniz de covid olsanız dahi sizdeki virüs yoğunluğu bebişten fazlasysa veya varyasyon farklı ise tekrar enfekte olabiliyor. çok geçmiş olsun🌸