_bahar_ zor 😩 insan kendini de geçiyor çocuğa bakıyor. Onu iyileştirdim de kendim oldum ama güçten düşmemek için sürekli takviye yapıyorum vücuda. Bu sabahta baş ağrısı ile uyandım ve çatlıyor sandım başım 🥺🥺iki gün de baş ağrısı çekmiş oldum. Parol kesmedi başka ilaç içtim dayanamayıp. Şükür daha iyi şimdi. Ara sıra gıcık geliyor boğazıma. Ara sıra hapşırık krizi burun kaşıntısı ve halsizlik🥺
Sizde mutlaka c vitamini için.
Bol su,sarımsak(ben yemiyorum dün yutmaya çalıştım boğuluyordum😂)
Yemeği aksatmayın ağrı kesici de için.
Ihlamur için ballı limonlu.