YazCilegi bebegim dogdugunda yuzunde kafasinda sivilceler yaraya cevirir gibi olmustu , alerji dediker .
Mustela stelatopia sampuan , mustela stelatopia vucut losyonu kullaniyorum halen . Bebegim 4 aylik oldu ama telrarlamamasi icin dikkat ediyorum .
Haftada 1 kez sampuanlamami soyledi doktor geri kalan gunler hergun sadece normal suyla dus aldiriyorum .
Deterjan olarak sivi deterjan kullaniyorum . Uni baby yada baby me parabensiz , alkolsuz , parfumsuz olani . Ayni sekilde islak mendil aliyorum ama disarda kullanmak icin yoksa normal zamanda baby me’nin temizleme pamuklarini islatiyorum ve zeytinyagli bebek kremiyle poposunu temizliyorum .