YazCilegi coresatin pembe bende kullandım ama sönüp tekrar yenileme yapıyodu bunun üzerine tekrar doktorumuza gittik bize mustelanın alerjik şampuanını ve bioderma atoderm kremini verdi düzenli olarak bunları kullandım şuan çok iyi durumda devamlı nemli tutuyorum yaz boyu antalyada ve didimde bulundum oranın havası nemli olduğu için çok iyi geldi kızıma şuan yok gibi inşallah tekrarlamaz 🙏 birde toz deterjan kullanıyorum bebekler için ütüsünü mutlaka yapıyorum, banyosunda şampuanını çok sıkmıyorum ve herseferinde yüzüne vücuduna değdirmiyorum kafadan akıtıyorum sadece bizim gerçekten çok kötü durumdaydı ama Allaha şükür çok iyiyiz şimdi