Seyhan1983 bizim anne sütünü kesince başladı, 26 ay emdi, 28 ay civarı başladı, çok kaşınıyor, mustela şampuan ve egzama kremlerini aldım ama bir faydasını gördüğümüzü söyleyemem. Bir de Mustela Stelatopia Emollient kremi sürünce yanıyor diyor. 3 yaşında hala dertliyiz. Kakao, çilek ve domatesin tetiklediğini keşfettim. Sıcak hava ve direkt güneş çok kötü etkiyor. bu sıcakta kısa kollu giydiremiyorum,