GSevilay65 Pinkyanil eve geldi yıkamadik sildim doğduğu günden 8 gün sonra bağı düştü yıkadık sonra 40 çıktı yıkadık kış bebeği olduğu için hafta 2 kere yikiodum
Helokusunannesi İnstagramda ali fuat serpen var çocuk dr o paylaşmıştı bakabilirsiniz, yıkaya bilirsiniz ancak bamyo sonrası göbeğini kurulamak lazım diyor, ben bılmedıgım için vucudunu silip basını yıkıyordum
Tr123456 Pinkyanil canim benim bebegim 15gunde göbek bagini düşürdü 15gun hic yikamamistim onu düştükten 1gun sonra yıkadım
Akarsu_14 E_A 17 temmuzda doğum yaptım 2gun sonra yıkadım bugün göbek bağı düştü birazdan yıkayacağım
eserekli_kiz11 Pinkyanil bizim gobek bağımız 7. Gün düştü doktor alkol verdi sabah akşam surdum doguumundan itibaren. İlla yikamak istyrm dersen gobegini islatmicaksan yikayablrsn ama bnm onerim düşüne kadar yikama dedi bnde bekledim gobegimiz dustu doktor kontorulu vardi ztn yikayalim mi dedim biraz daha akintisi var 2 gun daha bekle dedi iki gun sonra yikadim ama bir kac gun daha alkol surmeye devam ettim
Afram96 Pinkyanil gobek bagi dusmeden yikamayin demisti ozellikle doktorumuz. Teninde ki verniks koruma kalkaniymis hemen yikanmamasi gerekiyormus. Gobek bagida hep kuru kalmasi gerektigi icin onermemisti
Arenmomm Pinkyanil bende 12 temmuzda dogum yaptım bir gün sonra yıkadım sonra bir daha yıkamadım göbek bağı düşene kadar 4. Günde düştü zaten. Önemli olan kuru tutmak diye biliyorum
Denizzz88 Pinkyanil bizim göbek bağı biraz geç düştü 17 18 günde. Düştükten 2 gün sonra banyo yaptırdık ama düşene kadar süngeri suya batırıp göbeğine değdirmeden siliyordum vücudunu havalarda sıcaktı hem ferahlasın diye
efelinamoms Pinkyanil Göbek bagi düsmeden yikamamanizi oneririm benim doktorumda bu sekilde onerdi yikamak yerine temizleme pamuklariyla kaynatilmis ilitilmis su ile silmemizi onerdi bizim 5.gunde dustu 2 gun sonrada yikadik cok sukur bir problem olmadi 1 aylık olduk bile ☺️
gulsahakgun Pinkyanil Gobek bagi dusene kadar kurutucu sprey kullandim 5 gun icinde dustu daha sonra gobeginde kabuklanma oluyor spreyi duzenli kullandim o da hemen gecti sonrasında gobegine degdirmeden yaptirdim gobek baginin düşmesini bekleyin kesinlikle iltihaplanma ve enfeksiyon riskli cok cok yuksek
ALAAZZZ Pinkyanil doğumdan 4 gün sonra kontrole gittiğimde doktor istersen yıkatabilirsin demişti bende göbek bağı var kuru kalması gerekmiyor mu her gün bebek şampuanları su ilke silip ıslak bezle duruluyorum dedim doğru olan bu aslında ama bazı anneler yıkamak istiyor çok iyi kurulabilirsen sorun olmaz dedi risk almaya gerek var yok dedim ertesi gün göbeği düştü zaten
Btlbrt Pinkyanil ben risk almamak adına bebek şampuanı döküp bir kovayla temiz bir bezle sildim çocuğumu doktor alkollü mu bilmiyorum bi fisfisla içinde 10 tane mendili olan bir şey vermişti aldık eczaneden sabah akşam sıktım fisfisi her geçen gün daha da kurudu en son 6 gün düştü göbek bağı 7 gün foşur foşur yıkadım geçen yıl Haziran doğumlu benimkide 💐
EsrAren Pinkyanil 25 günlüğüz 22 günde düştü göbek bağımız düşene kadar yıkamadım bekledim. Düştüğü gün yıkadım. Yıkamamak “bence” daha mantıklı ıslak kalıp bi enfeksiyon alsa Allah korusun kötü sonuçlara yol açabilir.
Ysmn11-11 Pinkyanil Bizim ki bir haftada düştü ben de yikamdim ılık suyla güzel ve sildim bebeğimi düştükten 2 gun sonra da güzelce yıkadım
Merve_bolat Pinkyanil ben düşmesini beklemedim doktorunuz öyle bir şey demedi eve gelince yaptırdık bir kaç gün sonra göbek bağı düştü doktorumuza söyledik herhangibir bakım yapalım mı diye yok dedi sadece kapatmayın göbek deliğini kanama olursa getir onunun için ipne yaparız demişti hiçte bir şey olmadı çok şükğr
Rainnnn Pinkyanil normalde yıkıyorlar ama bebek doğduktan sonraki tende kalan kalıntı bebeğe şifa gibi geliyor o yüzden yıkamamak gerekir . Bizimki 9. gün düştü 11. Gün yıkadım yani bir gün boşluk verdim