Pinkyanil benim bebeğim kış bebeği olduğu için rahattım terleme vs olmadı o yüzden göbek bağı düşene kadar yıkamadım. Zaten hastanede de özellikle yımamamamız gerektiği defalarca belirtildi. Hatta kayınvalidem ile (ki kendisi gerçekten çok severim) ilk tartışmamız bebeğimi göbek bağı düşmeden yıkamadığım için oldu. Çok ısrarcı davrandı yıkamamız konusunda ama 16. Günde yıkadım. ‘Biz 40 ına kadar bebeklerimizi hergün yıkadık, ne oldu sanki’ falan dedi ama burda esas olan doktorların söylediği.