Yusufum0633 benim bebeğim 5 aylıkken 5 buçuk kiloydu ama doktorumuz hiçbir zaman zayıf demedi her bebek bir değildir illa şiş olacak diye birşey yok sağlığı hareketleri daha önemli canım bilmiyorum ben sağlıklı bebeğe erken başlamayı çok doğru bulmuyorum ek gıda icin cünkğ erkenden başlayıp bağışıklığını bizler çökertiyoruz bebeklerimizin.Eskiden yapılan hataların basında geliyor zaten.Biz doktorumuzla 5 ay 10 günlükken 3 gün kuralı ile azıcık tadımlara başladık sadece sütüm yoktu mama kullanıyoruz diye