Adssmom Yusufum0633 ben de 4 buçuk aylıktan beri 3 gün ile bir şeyler tattırıyorum aslında kilosu iyi ama doktorum damak tadı oluşsun dedi. Kabak havuç elma kayısı tattırdım. Yarın da yoğurt tadacak