Kızlar öncelikle hepinize hayırlı günler güzel haftasonu diliyorum ☺️Bebeğim 4 aylık 2 kilo doğduğu için şu anda 5,500 kilo hemşiresine ek gidaya başlayalım yavaştan sebzeleri tattıralım dedi hem en azından bi gıdaya alerjisi olup olmadığını anlarız dedi sizce başlayımmı 4 ay biraz küçğk değilmi gerçi 3 4 kaşık ver fazla değil dedi ama bilemedim kafam karıştı 4 aylıkken başlayan varmı bi sorun yaşadınızmı kabızlık vs gibi