2civcivannesii on haftalık hamileyim.Ikinci kovidim ilk gün çok sarstı sonrasında grip gibi seyretti çok şükür ama bir de kızım var 14 aylık.Ona da hamileyken koviddim hatta hastanede bile yattim 5 gün boyunca.Şu an grip gibi atlatıyorum.Kizim covid ateşi yükseliyor düşüyor inatçı bir ateş,halsizlik,iştahsızlık var.Sevdiği şeyleri yedirmeye çalışıyorum bol su indiriyorum hicbir şey yemede bile.Calpol,dolven,fitil dönüşümlü kullanmaya çalışıyorum ona da.Kızimı görünce karnımdaki bebeğimi de kendimi de unutuyorum zaten..