2civcivannesii Eşim bir kere geçirdi. O geçirmeden önce ben hafif bir grip atlattım vücudum çok halsiz ve boğazlarım çok kuruydu. Eşimin hasta olmasıyla arada 2 hafta gibi bir zaman oynamıştı. Benim de hiç ateşim çıkmayıp, 3 günde geçince ve 2 hafta sonra onun pozitif haberi gelince;,benden geçmiş olmasından şüphelenmedik. Zaten testim negatif çıkmıştı ben gripken. O pozitif olduktan iki gün sonra bende test yaptırmıştım ama negatiftim yine. O karantina sürecinde toplam 4 kez test yapıldı bana. Dördünde de negatiftim. Kızımın da bir gün sadece ateşi 37.4′e çıktı ama 37.5 üstü ateş sayılmadığı için herhangi bir ilaç vermedik ki, o da kendiliğinden geçti 2 3 saate. Eşim çok kolay atlattı. Ki ciğerleri sıkıntılı geçmişten kaynaklanan bir rahatsızlığı yüzünden, o nedenle çok korkuyorduk. Roka, yeşil soğan, havuç, kıvırcık, kuzu kulağı, dereotu, maydanoz, yeşil biber, kırmızı biber ve yumurta yedi kahvaltıda. Her gün bal, tarçın, karabiber, nane, zencefil, zerdeçal, çörek otu yağı ve limondan yaptığım çaydan içti sabah ve akşam. Akşamları da sadece tavuk çorbası içebiliyordu. Bu süreçte 6 kilo verdi. Gariptir ki covidten sonra da aşırı kilo aldı. Boğazları çok kötüydü sadece. Onun dışında sıkıntısı olmadı. Kışın geçirmişti covidi. O nedenle ateşi çıkmaması için de odanın ısısını düşürüyordum. Odasını da difüzörle nemli tutuyordum ki boğazları kurumasın. Akşamları da 2 damla nane yapı damlatıp 15 dakika çalıştırdıktan sonra kapatıyordum. O nane kokusu genzini çok rahatlatıyordu. İlk 3 gün sonra boğaz ağrısı da yok denecek kadar hafifledi. 10 gün sonra da negatife dönmüştü. Sonradan bana yapılan standart kan tahlili kontrollerimde öğreniyorum da bende covid geçirmişim 😄 en az 10 kere test yaptırmama rağmen çıkmaması da boğazımın çok ilerisine yerleşmesiymiş virüsün. Yani negatif çıksanız da güvenmeyin. Kızımın da çok kısa süreliğine ateşlendiğini söylediğimde büyük ihtimal onun da geçirdiğini ama hamileliğimde aşı olduğumdan onun da bu sebeple çok hafif atlattığını söyledi. Ben ailemden 3 kişi kaybettim covid sebebiyle o yüzden aşıdan korkmadım hiç.