Sefeff evet tamda yapmak istedikleri bu.. 2030 sıfır karbon ayak izi yani istedikleri tüm yada ne kadar canlı varsa yok etmek evet saçma gelebilir ama malesef ki bunlar şeytan.. Her tarafta orman yangınları, buğday tarlalarının yakılması hiç bir şey tesadüf değil aksine bile isteye yapılıyor.. Allah sonumuzu hayır etsin inşallah diyelim.. 🤲