2civcivannesii çinko c vit ve d3k2 alırım düzenli olarak. Hem hamileyken hem de yakın zamanda kovit geçirdim. Bir parol bile içmeden atlattım. 1 doz aşım var sadece. Onu da uçağa binmek için yaptırmıştım sonra hes kodu falan kalkınca 2.yi yaptırmadım 😁
Kış zorlu geçecek bedene yatırım yapmak lazım