Gerçekten aklım almıyor, sanıyorum böyle bir hastalık yüzünden hiç yakınınızı kaybetmediniz, mesela babanızı… o sebeple böyle normal grip, yok eve mi kapanalım yok şu yok bu. Evet belki bir oyun dönüyordur dünya çok acayip bir yer oldu, bunu savunamam. Ancak hasta olan var, bebekler var, hamileler var sorumsuz davranırken bir kere daha düşünün lütfen. Ağır atlatan da var evde iki üç günde geçiren de.
Allah herkese şifa versin, sağlıklıları da özellikle çoluğumuzu çocuğumuzu Allah esirgesin 🙏🏻