2civcivannesii ben de çevremden duymaya başladım. Ama hiç ağır atlatan duymadım. Hiçbir şeyimiz yok diyor hepsi, sadece boğaz ağrısı. Ben 2 kere covid oldum. İlki Nisan 2020, ilk dalga. 16 haftalık hamileydim. Hastadan dolayı temaslı olduğum için test yaptırmıştım. Yoksa asla gidip normal grip belirtilerine test yaptırmazdım. Hemşireyim ben bu arada.
Hani Ocak 2020 gibi internette Çin’de bir anda yere düşüp bayılan ölen insanlar vardı sahi ne oldu onlara? Gerçek miydi onlar? Ben hiç inanmıyorum. Gripten de ölen, gribi de çok ağır atlatan hastalar var. Bu da bir grip. Daha önce influenza olmuştum. Çok daha ağır atlatmıştım, günlerce kendime gelemediğini biliyorum. Her neyse, normalde asla aşı karşıtı değilim ama grip vakalarında aşının etkisine inanmıyorum. Çünkü genel olarak grip dediğimiz şey sürekli mutasyona uğrayan bir tür. Bize hastanede her sene ekim gibi grip aşısı yaparlardı ve ben o yılı en az ⅘ kere grip olmadan geçirmezdim. Eski eşimin zorlamasıyla (geçen yaz tatile gideceğiz diye) 2 doz aşı oldum. Normalde sağlıkçılara Ocak 2021 de tanımlanan aşı hakkımı ben Temmuz 2021de kullandım. Ve Kasım 2021de tekrar temaslı olduğum için test yaptırmak zorunda kaldım ve yine pozitiftim. Temaslı olmasam yine asla test yaptırmazdım. Kronik hastalığı olanlar, yaşlılar, bağışıklık sistemi bozukluğu olanlar normal gripten etkilendikleri gibi covid denilen gripten de etkilenecekler tabii ki. Benim de bağışıklığım genel olarak düşük olduğu için çabuk hasta olurum zaten ama beni kötü etkilemedi. Geçen hafta benim de boğazım acıyordu muhtemelen test yaptırsam yine pozitif gelirdim. Ama neye göre kime göre? Ben artık inanmıyorum sevgili anneler. Resmen tüm dünyaya ticari kazanç için biyolojik savaş başlattılar. Ama bu normal gripten başka bir şey değil. Kayıpları olan ailelere saygı duyuyorum, beni kimse yanlış anlamasın. Ama daha önce dediğim gibi her yıl yüzlerce insan grip alt nedenli olarak zatürre, solunum sıkıntısı gibi sebeplerden de vefat ediyorlar zaten. Herkese sağlıklı günler 😇