Devushka acemiannedrnm devam sütü al canm dene midesi suyla dolduğu için tok zannediyor kendini ondan emmiyodur
Ceyhununbalannesi acemiannedrnm canim sutunun tadina bisey olmus olabilir degisik birseyler tükettin mi sutune gecmis tadini değiştirmiş olabilir. Mamada vermemissin bebege yazik yavrucak ackigindan su içmiş durmuş 😐😐
Gokceninannesiiyim acemiannedrnm benim bebeğim de üç aylık çok tecrübeli bir anne değilim ama hipp combiotik var onu bi deneyin derim. Biz ilk onu kullandık bebeğim çok severek içiyordu fakat bize kilo aldırmadı o yüzden bebelac gold alıyorum şimdilik hipp kadar iştahlı içmiyor. Ama kilo aldırdı.
Farahzeynep acemiannedrnm ama anne sütünün çoğunluğu zaten su, anne sütü alması için de suyu azaltması gerekiyor 🤭 tabii gene siz bilirsiniz, öneri sadece
acemiannedrnm Farahzeynep ben de öyle düşünüyorum ama büyüklere laf dinleyemiyorsun baktım susmuyorlar dayadım biberonu 😒
Doruk12 acemiannedrnm bizimki de su içmiyo sadece süt içmek istiyo 🙄 canım ayakta emzirmeyi denedin mi sakin ol Bi de emzirince huysuzlanırsa sen tedirgin olmuyorsun dimi bebekler her şeyi anlıyo sakin sakin gezerek emzirmeyi deneyin belki işe yarar biberona sağmayın bence Bi sıçrama dönemi olabilir memeyi tamamen reddedebilir
acemiannedrnm Kelebek88 ilkin sıkma kaşık ile verdim bikaç defa su boğazına kaçtı nefes alamadı korktum biberonla vermeye başladım😣
Ecrin21 acemiannedrnm Benin de 5 aylık 4 Aydan beri memeyi red ediyor suyu versen 125 ml bile içer.. memeyi almamak için direniyor çok üzülüyorum ama bizim mama içiyor zorlayınca
acemiannedrnm Ecrin21 az evel doktordan döndük sıcaktandır dedi bebekler sıcağı hiç sevmezmiş bir de bağırsak düzenleyici yazdı
Duygugul Benımkı de aynı mememı almıyor susadı sanıyorum su verıyorum bayagı ıcıyor saatlerce vermesem aklına gelmez uyku sersemı hep emzırmeye çalış ve ayakta piş piş yaparak
acemiannedrnm Duygugul sadece uykuluyken tutturabiliyorum buna da şükür. Doktor 1 kg eksiği var ama ek gıdaya geçmen için sebep değil dedi anne sütünü vermeye çalış dedi boyu hareketleri falan yerinde çok şükür 🙏
AnneVeKuzusu Defnem201919 bazı annelerin adet dönemlerinde süt tatlarında degişiklik olabiliyomuş bu yüzden bebekler emmek istemiyomuş.tabi sonra meme reddi vs oluyomş zorlu ama eçici bi dönem tabii ki pes etmek yok.
acemiannedrnm Denizbey önce doktora sorayım dedim doktor kilosu az ama ek gıda vermeni gerektirecek kadar düşük değil dedi 6.aya girdik 6 kg