acemiannedrnm Duygugul sadece uykuluyken tutturabiliyorum buna da şükür. Doktor 1 kg eksiği var ama ek gıdaya geçmen için sebep değil dedi anne sütünü vermeye çalış dedi boyu hareketleri falan yerinde çok şükür 🙏
acemiannedrnm Denizbey önce doktora sorayım dedim doktor kilosu az ama ek gıda vermeni gerektirecek kadar düşük değil dedi 6.aya girdik 6 kg