Deletedmom83610 geçen gün tahlil vermek için doktora gittik doktorumuz çok kilo almış mamayı kes biraz dedi. Ağlıyor aranıyor dedim, her ağlaması acıktığı anlamına gelmez aranması da aç olduğu anlamına gelmez. Bebeklerde emme reflekstir şu an dedi. Verdikçe ister fazla aldıkça da kusar dedi. Gerçekten de öyle ben verdikçe yiyor sonra yediği kadar nerdeyse kusıyor. Emdikten sonra ağlamıyorsa muhtemelen doyuyordur. Artık tanıdım bebeğimi aç olduğunda nasıl ağladığını biliyorum, o zaman mama takviye ediyorum. Bazen gazı olduğu için yada altı pis olduğu için ağlıyor onlarla uğraşıyorum hala ağlıyorsa biraz tatmin olsun diye mama veriyorum. Biraz gözlem yaparak çözersin doyup doymadığını. Bende ilk doktor mamayı kes dediğinde ağlıyordu mama vermiyordum vicdan azabı çekiyordum aç mı bırakıyorum diye 😃 ama haklıymış.